پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
English
فارسی

دوره های آموزشی

خانه » دوره های آموزشی
دوره های آموزشی

سیستم آموزشی

در این آموزشگاه بعد از برگزاری امتحان تعیین سطح برای زبان آموزان جدید و بعد از مشخص شدن سطح آموزشی آن ها زبان آموز در یکی از سطوح مخصوص کودکان، نوجوانان و یا بزرگسالان ثبت نام می شود.

گروه سنی کودکان

متقاضیان 7 تا 10 سال در سطوح کودکان قرار می گیرند.

در این رده سنی سعی شده آموزش از طریق موسیقی، نقاشی، بازی و … انجام شود. اولویت آموزش در این گروه سنی جذب زبان آموزان و علاقه مند نمودن آن ها به زبان انگلیسی می باشد. آموزش در این سطح به صورت کاملا شفاهی و کتاب های آموزشی این دوره Pockets, Tip Topو Phonics می باشد.

گروه سنی نوجوانان

متقاضیان 10 الی 16 سال در این گروه سنی ثبت نام می شوند. کتاب های جذاب و کاربردی First Friends برای تدریس حروف و مکالمات مبتدی در این سطح درنظر گرفته شده اند. پس از اتمام این دوره زبان آموزان جهت یادگیری مکالمات روزمره و آشنایی ابتدایی با مباحث گرامری در قالب مکالمه و متن در سطوح Family & Friends ثبت نام می شوند.

گروه سنی بزرگسالان

در این گروه سنی با استفاده از جدیدترین کتب آموزشی مانند Four Corners و American English File به همراه فیلم و کتاب های کمک آموزشی و همچنین جدیدترین و کاربردی ترین متد آموزشی سعی در تکمیل روند آموزش به بهترین نحو داریم. پس از اتمام این دوره، زبان آموزان وارد دوره پیشرفته شده و دوره های تکمیلی زبان را آموزش می بینند.

 

دوره های پیشرفته

FCE

زبان آموزان پس از اتمام دوره های متوسطه و قبولی در امتحان جامع در دوره های FCE شرکت می نمایند و پس از اتمام این دوره جهت شرکت در آزمون FCE معرفی خواهند شد.

IELTS

اولین دوره کلاس های آمادگی آزمون IELTS از مهر ماه 96 شروع خواهد شد.

در این دوره زبان آموزان پس از شرکت در آزمون Mockسطح بندی شده و در دوره مناسب ثبت نام می شوند. توجه به مهارت های خاص IELTS در این دوره حائز اهمیت بوده و در این دوره از سری کتاب های  Complete IELTS استفاده می شود که شامل 3 کتاب در3 Band Score  4 تا 5، 5 تا 6.5 و 6.5 تا 7.5  می باشد.

 


تمامی حقوق این سایت متعلق به آموزشگاه زبان هزاره سوم می باشد. ©